poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Wielki, wcale nie tryumfalny, powrót.

Powróciłam.
Mam nadzieję, że jeszcze gdzieś mam resztki "fanów" moich opowiadań, którzy z chęcią przeczytają dalsze losy wykreowanych przeze mnie bohaterów.
Zarzuciłam bloga z racji tego, że to ja w tym roku byłam nieszczęsną trzecioklasistką i pisałam testy. Stąd więc brak mnie na blogu i gdziekolwiek (świadomie-powiedzmy- odcięłam się od internetu na prawie cały rok szkolny. Już postaram się być w miarę regularnie.
I zdaje sobie sprawę, że mam chuj dużo blogów do nadrobienia.
Ciao.


7 komentarzy:

  1. AAAAAAAAAAAAAA, JESTEM! I całkowicie Cię rozumiem, również pisałam zasrane egzaminy :_:
    Czekam na coś nowego! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. *zasrane w chuj xD

    A we mnie masz fankę number 1, cieszę się, że wróciłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czekamy na kolejny! :D
    /mrs. Hudson

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś i przeczytałeś całe moje wypociny to napisz coś ya know. Gunsi za hejty nie gryzą..No może Slash..trochę...bardzo. Uważaj bo cie kurwa zje.